@iPower :: Nieuws : België


 @iPower betaallijn
 Jobs
 Contacteer ons
 Portfolio
 Nieuwsbrief
 Route beschrijving
 Sitemap
Home


 Hosting
 
Gedeelde hosting
 
Dedicated
 
Resellers
 
Support
 
Tips & Trucs
 Domeinen
 
Registreer een nieuw domein
 
Transfereer een bestaand domein
 
Prijzen
 
Beheer uw domeinen
 
Support
 
Tips & Trucs
 Support
 
FAQ
 
Handleiding
 
Systeemstatus
 Klanten
 
Bestellingen
 
Campagnes
 
Contactgegevens aanpassen
 
Domeinen
 
Facturatie
 
Statistieken websites
 Over ons
 
@iPower betaallijn
 
Jobs
 
 
Contacteer ons
 
Portfolio
 
Nieuwsbrief
 
Route beschrijving
 
Sitemap
 Andere Diensten
 
Web design
 
Zoekmachine Optimalisatie
 
e-Mailings
Home
 
Nieuws


9/11/2018 − iPower genomineerd als snelst groeiend technologiebedrijf in België 

Sinds 2014 gaat Deloitte jaarlijks op zoek naar de vijftig snelst groeiende technologiebedrijven van België voor de Technology Fast 50. Deelnemers worden geëvalueerd op basis van zelf-ontwikkelde technologie, vernieuwing en omzetgroei. De Deloitte Technology Fast 50 award wordt toegekend aan het bedrijf met het snelst gegroeide percentage omzet van de afgelopen vier jaar.

Sterke groei dankzij Keyboost en SEO Page Optimizer

@iPower realiseerde in 2017 een omzet van 1,1 miljoen euro. Er werden 2 sterke producten ontwikkeld voor bedrijven om een hogere ranking in Google te behalen: SEO Page Optimizer en Keyboost, allebei hulpmiddelen om hogere posities te halen in Google. In 2014 maakten SEO Page Optimizer en Keyboost hun intrede op de Belgische markt, uitgebreid naar Nederland in 2015 en Frankrijk in 2016. Dit jaar werden beide ook geïntroduceerd in het Verenigd Koninkrijk en Duitsland. Zowel Keyboost als SEO Page Optimizer kunnen gratis en vrijblijvend uitgeprobeerd worden, wat ongetwijfeld heeft bijgedragen tot het succes ervan.

Klik hier voor een gratis Keyboost-test: voor Nederland of voor België.

Klik hier om te registreren voor één gratis analyse PER DAG via SEO Page Optimizer: voor Nederland of voor België.

Ondertussen telt @iPower 11 werknemers. Over de nominatie voor de Deloitte Technology Fast 50 zegt Gregory Liénard, gedelegeerd bestuurder bij @iPower: “@iPower heeft altijd al bedrijven begeleid bij hun activiteiten op het internet, met wat op dat moment belangrijk was, van domeinnaamregistratie tot het ontwikkelen van webshops. De keuze voor meer nadruk op zoekmachineoptimalisatie is duidelijk een goede keuze geweest, en de nominatie voor de Deloitte Technologie Fast 50 is daar een bekroning van. En wat de toekomst betreft: de volgende stap is de Spaanstalige markt.

Uitreiking op 15 november 2018

Er wordt enthousiast uitgekeken naar de Award ceremonie op 15 november, waar de winnaar van de Deloitte Technology Fast 50 wordt bekendgemaakt. Voor de Rising Star competitie nomineerde Deloitte eveneens 10 finalisten, de volgens hen meest beloftevolle technologiebedrijven die minder dan vier jaar actief zijn.
Een matchmaking-sessie voor start-ups en CEO’s van bedrijven maakt deel uit van de planning. Deloitte wil zo de samenwerking en technologische vernieuwing in België een extra boost geven. @iPower ziet dit als een uitgelezen kans om nieuwe contacten te leggen en eventuele samenwerkingen te verkennen.

Meer info over de Deloitte Technologie Fast 50.

Deloitte Technology Fast 50


5/11/2018 − schippers−bouwconsult.nl 

Zeer tevreden over de keyboard [= Keyboost - red]! Binnen enkele dagen van de top tien naar de top drie! Ga het zeker voortzetten.


19/10/2018 − vermeulenbvba.be 

Ik was niet helemaal overtuigd bij het begin van Keyboost door IPower. Dankzij de kans die ze me gaven om een gratis test te doen steeg onze website van 43 naar 15 ! en dit volledig gratis. Op dit moment ben ik zeker overtuigd van hun diensten. Meer dan aan te bevelen !!!!


16/10/2018 − studiodevries.com 

Ik ben helemaal tevreden over het resultaat van Keyboost van @iPower. Van de 14e pagina naar pagina 1 van de Google zoekresultaten. Echt aan te bevelen, top!


12/10/2018 − mijnvoedselintolerantietest.nl 

Ik moet eerlijk zeggen dat ik altijd sceptisch ben met dit soort zaken. Iedereen kan je tegenwoordig omhoog brengen in Google; weinigen is het gegeven ook daad bij het woord te voegen en bewijs te leveren. Meestal moeten er eerst enorme bedragen betaald worden voor allerlei onderzoeken maar een daadwerkelijke prestatie blijft heel vaak uit. Met de manier van werken 'eerst proberen' en daarna besluiten of de klant wel/ niet verder wil gaan is de angel uit het geheel gehaald. Als er in de proefperiode niet is gescoord dan ga je gewoon niet verder; is er wel gescoord dan kun je verder. Prima werkwijze en bij mij heeft het in ieder geval een vierde plaats opgeleverd. Nu is het aan mij een besluit te nemen en aan de slag te gaan. IPower heeft gedaan wat zij hebben beloofd en dat zie je niet veel!


5/09/2018 − klimcentrumalkmaar.nl 

Werd benaderd door iPOWER of ik interesse had ik een keywordboost. Mijn website klimcentrumalkmaar.nl werd meteen beter gevonden en bezocht. Omdat de boost in een periode viel waarin het resultaat moeilijk te meten is werd me nog een keer een boost aangeboden. Topservice.


13/08/2018 − speedtaxi.nl 

Ik heb via Google keyboost gekend. Omdat er zo veel partijen zijn die van alles beloven dacht ik, ik ga het even uitproberen. Ik ben zeer verbaasd! Binnen paar weken tijd ben ik flink omhoog gegaan op zoekresultaten. ZIEN IS GELOVEN! Ik raad Keyboost aan iedereen aan!


28/07/2018 − maffiakartel.nl 

Binnen enkele dagen heeft iPower er voor gezorgd dat we gestegen zijn bij Google meerdere bezoekers hebben gekregen echt top Thanks guys


1/07/2018 − campermotiv.be 

Het werkt.


28/06/2018 − web−made−easy.nl 

Ik ben enthousiast over @iPower en de manier waarop ze een keyword weten te boosten. Mijn keyword steeg binnen 30 dagen van een top 30 positie naar een top 10 positie. Mensen die technisch zeer onderlegd zijn en je duidelijke handvaten weten te geven om mee verder te werken. Bovendien wordt er met je meegedacht, erg fijn.


20/06/2018 − Fokus Online: Een toppositie in de zoekresultaten 

Hoe zorg je ervoor dat je website voor relevante zoekopdrachten (keywords) vooraan staat in de zoekresultaten van Google? Twee aspecten hebben daar een grote impact op:

  • Unieke en relevante geoptimaliseerde content: voor ieder belangrijk keyword een landingspagina met inhoud die:
    • Menselijke gebruikers zo vlot en efficiënt brengen naar het doel van de website: een bestelling plaatsen, een contactformulier invullen, enz.
    • Voldoet aan de voorwaarden van Google, zodat de zoekmachine die zo hoog mogelijk plaatst in de zoekresutaten.
  • Externe ondersteuning via links van websites met relevante content: daardoor stijgt de waardering van Google en klimt de website in de zoekresultaten.

@iPower stelt hiervoor de services SEO Page Optimizer en Keyboost ter beschikking, allebei gratis te proberen.

Lees de tips van Gregory Liénard in het artikel in Fokus Online.

Artikel in Fokus Online: Een toppositie in de zoekresultaten

 

 

 

 

 

 

 

 

Hoe zorg je ervoor dat je website voor relevante zoekopdrachten (keywords) vooraan staat in de zoekresultaten van Google? Twee aspecten hebben daar een grote impact op:


29/05/2018 − iteachdeventer.nl 

Ook ik kreeg een berichtje van iPower en was blij verrast. Mijn site steeg 2 plaatsen van 11 naar 9. Kijk binnen de top 10!!
Ik ga mijn key-words eens even opsturen en ben benieuwd of iPower mij nog verder kan gaan helpen.!! Wordt vervolgd.


3/05/2018 − escapeworld.nl 

Absolute aanrader! We hebben minimaal 20% meer omzet gehad door met KeyBoost (iPower) in zee te gaan. Veel effectiever dan Google Adwords!


24/04/2018 − dierenkliniekbeterdier.nl 

Keyboost zorgde heel snel dat mijn website veel beter vindbaar werd, super!


13/04/2018 − LiefsCarolien.nl 

Werd benaderd of ik interesse had ik een keywordboost. Mijn websitepagina ging in een maandje van de 28e plaats in Google naar de 13e plaats. Merk nog geen extra verkeer naar mijn websitepagina, misschien dat dat nog komt. Bij de update over de keywordboost kreeg ik een overzichtelijke grafiek hoe deze specifieke keyword omhoog kroop in Google.


29/03/2018 − e−sigaret−roermond.nl 

Integendeel wat de vorige schrijfster probeert uit te leggen kunnen wij als kleine ondernemer wel in de Google ranks en Semrusch deze boost zien. Ook Google analytics, Google Search Console, en Google Page Speed Insight, laten hetzelfde beeld zien dat de pagescore hoger is.


16/03/2018 − deleukstesprookjes.nl 

In het begin was ik wat sceptisch, maar de keyboost van iPower werkt. Binnen 1 maand stond ik met het keywoord sprookjes van positie 7 met weinig bezoek op de pagina schommelend tussen 1 en 2 en dat met fikse concurrentie van Wikipedia, Efteling en nog een paar sterke domeinen. Heb je een goed verdienmodel achter je site dan ga je zo makkelijk geld verdienen!


23/02/2018 − skichaletmontalbert.com 

Tevreden over de Keyboost van Ipower! Direkt een paar dagen op de 4e plaats, 1e pagina!


11/02/2018 − zaandamtaxi.nl 

Top service.


2/02/2018 − Florijn.com 

"EFFECTIEF!" Wij kunnen er niets anders over zeggen!

 



20/01/2018 − detuinregisseurs.nl 

Na een gratis boost op pagina 2 in Googel. Eerst niet te vinden bij de eerste 10 pagina's. Super. Helaas niet op eerste pagina maar er is ook veel concurrentie op het opgegeven zoekwoord :-).

Direct een offerte aangevraagd.



19/01/2018 − aovondernemersdesk.nl 

De gratis Key Boost test van I-Power werkt echt. Binnen enkele dagen werd mijn site al beter bezocht en was ik duidelijk gestegen binnen de zoekresultaten. Je krijgt maximaal rendement voor minimale inspanning en zonder dat je zelf aanpassingen hoeft te doen.


15/01/2018 − addkenmerken.net 

Werkt goed. Al snel kreeg ik veel hogere posities in Google op verschillende keywords. Kan het zeker aanbevelen!


13/01/2018 − taxicentralenissewaard.nl 

als de rest van Keywords het net zo goed doen als de laatste dan gaat het alleen maar beter


28/12/2017 − stadstaxiarnhem.nl 

Mijn website leverde erg weinig klanten/bezoekers op. Inmiddels een gratis kayboost is de webste aantal plaatsten gestegen.


27/12/2017 − Een toppositie in de zoekresultaten 

Online Retailer Magazine interviewde Gregory Liénard over hoe je een toppositie in de zoekresultaten kan bekomen.

Een goede SEO-aanpak verloopt in twee stappen. Allereerst zorgen voor relevante content en vervolgens deze content via externe steun een hogere waardering geven. Dat zegt Gregory Liénard van @iPower. Hij geeft tips over hoe je met jouw webshop op een bepaald keyword of bepaalde zoekopdracht een toppositie in de zoekresultaten kunt bereiken, helemaal bovenaan in Google.

WELKE KEYWORDS ZIJN BELANGRIJK VOOR JE WEBSHOP?
De eerste stap is het bepalen van goede, relevante keywords voor de webshop, zegt Gregory. “Hoeveel mensen tikken het keyword in Google in? Het heeft geen zin om een keyword te nemen dat niemand gebruikt bij zoekopdrachten. Van de andere kant heeft het ook weinig zin om te algemene keywords te gebruiken.” Een voorbeeld: “Als je een bloemenwinkel hebt in Groningen heeft het geen zin om met ‘bloemen’ bovenaan te staan. De kans is klein dat iemand die, ergens in Nederland, zoekt op ‘bloemen’ zich ook nog eens in de buurt bevindt om effectief klant te worden. Vaak is het interessanter om een plaatsnaam mee te nemen in het keyword, in dit geval ‘bloemen Groningen’. Net zoals het vaak interessanter is om zoekwoorden met een koopintentie te gebruiken, zoals ‘crosstrainer kopen’. Hierop wordt minder gezocht dan op alleen ‘crosstrainer’, maar de kans dat die bezoekers mogelijke klanten worden is vele malen groter.”

ZOEKMACHINEOPTIMALISATIE DANKZIJ SEO PAGE OPTIMIZER
Als de belangrijke keywords eenmaal bepaald zijn, moet er voor ieder keyword een geoptimaliseerde pagina geschreven worden. “Google bepaalt de ranking van een website voor een keyword aan de hand van twee belangrijke elementen: inhoud en waarde van de website,” weet Gregory. "De inhoud is het belangrijkste: als het keyword niet eens in de pagina voorkomt, dan zal die webpagina ook nooit een goede ranking krijgen voor dat keyword. Om zo'n geoptimaliseerde pagina te schrijven, gebruiken we een zelf ontwikkeld analyseprogramma, SEO Page Optimizer, dat betpaalt hoeveel keer het keyword moet voorkomen in de verschillende onderdelen van de pagina, welke gerelateerde woorden gebruikt kunnen worden en hoeveel keer ze in de pagina moeten voorkomen. Aan de hand hiervan kunnen we een pagina schrijven die aan de normen van Google voldoet."

CONVERSIE
Die pagina moet niet alleen geoptimaliseerd worden voor Google, zegt Gregory. "Wanneer deze pagina een toppositie haalt, komen er ook bezoekers op terecht. Die moeten zoveel mogelijk geleid worden naar het doel van de webshop: zoveel mogelijk bezoekers converteren naar klanten. Dat kan zijn door iets aan te kopen op de webshop, maar ook een offerte aan te vragen, contact op de nemen, zich in te schrijven voor de nieuwsbrief, enz. Zet de belangrijkste informatie bovenaan, zodat menselijke bezoekers die zeker meekrijgen, ook al nemen ze niet de hele pagina door. Vergeet in geen geval krachtige calls-to-action te gebruiken om mensen aan te sporen net dat te doen wat je wilt dat ze doen."

SPRING OVER JE CONCURRENTEN DANKZIJ KEYBOOST
Als de inhoud van de website conform de normen is van Google voor dat bepaalde keyword, dan kijkt Google vervolgens naar de waarde van deze website, zegt Gregory. "Die wordt bepaald door links naar jouw websites op andere, liefst door Google hooggewaardeerde, gerelateerde websites. Elke link geeft een waarde door aan jouw website. Hoeveel te hoger de website gewaardeerd wordt, hoeveel te hoger de waarde die doorgegeven wordt."

Met Keyboost krijgt een website een serieuze duw in de rug, meent Gregory. "De inspanning van Keyboost komt erop neer dat we afwisselende contentlinks zetten op geselecteerde, gerelateerde en door Google hooggewaardeerde websites. Dit heeft tot gevolg dat de waarde van jouw website stijgt in de ogen van Google. Je website wordt hoger gewaardeerd dan die van je concurrenten en je krijgt een betere positie voor je keyword. Want bijbenen met je concurrenten is één ding. Hen inhalen en kwalitatieve leads én klanten binnenkrijgen dát is het gezamenlijke doel van onze klanten en van ons."

 

Bekijk het artikel hier

 

 

Klik hier om online een gratis analyse van uw website/webshop aan te vragen.

 

 

--> Naar het nieuwsoverzicht

 


28/11/2017 − Aanpassing van de ‘search’−interface van Google 

De laatste tijd waren in de wekelijkse rapportering van Keyboost grote schommelingen zichtbaar, voor een meerderheid van de keywords. Daar zijn twee oorzaken van, die toevallig ongeveer tegelijk plaatsvonden maar geen verband houden met elkaar.

  1. Een stroomstoring in het OVH-netwerk, dat zich uitstrekt over heel Europa. OVH is de grootste hostingprovider in Europa: zelfs als u een andere hostingservice als leverancier hebt, is de kans groot dat uw website toch op een server van OVH staat. Die stroomstoring is slechts de nasleep, in de aanloop daarnaartoe zijn er al veel eerder serverproblemen opgetreden in het OVH-netwerk, waardoor heel wat websites tijdelijk offline zijn geweest. Het gebeurt trouwens frequenter dat servers even offline zijn, maakt niet uit bij welke hostingservice, maar meestal is daar weinig van te merken. Jammer genoeg vaak wel in de wekelijkse rapportering van Keyboost.

    Lees meer…

    De gevolgen van tijdelijke serverproblemen zijn het grootst voor websites die voor populaire keywords top 10-posities hebben in Google. De zoekmachine is er als de dood voor dat mensen op een link op de eerste pagina met zoekresultaten klikken en een error 404-boodschap krijgen – dat is dé slechte gebruikservaring bij uitstek. Google checkt routinematig of top 10-pagina’s online zijn. Is dat niet het geval, dan gaat die pagina meteen enkele tientallen posities naar beneden. De zoekmachine checkt dan wel regelmatig of het om een tijdelijk probleem ging. Is dat het geval, dan stijgt de pagina op korte tijd weer naar de oorspronkelijke positie – meestal niet in één keer, wel in een paar stappen. Wij zien een soort van tendens: hoe populairder – of economisch interessanter – het keyword, hoe groter de terugval en hoe trager de wederopstanding. Vaak merken website-eigenaren niet eens dat er een serverprobleem is geweest waardoor hun website tijdelijk teruggeslagen werd in de ranking. Maar de rapportering van Keyboost gebeurt in real time: we checken de posities vlak voor de rapportering. En dan groeit de kans dat die abrupte dalingen zichtbaar zijn.

    Lees minder…

    https://www.computable.nl/artikel/nieuws/datacenters/6242108/250449/grote-stroomstoring-treft-ovh-datacenters-in-europa.html

  2. De zoekinterface van Google zelf is begin november ingrijpend gewijzigd, waardoor het opvragen van zoekresultaten in andere geografische locaties voortaan anders moet gebeuren. Vroeger was het mogelijk om relatief eenvoudig zo anoniem mogelijk te surfen, dus zonder dat Google rekening hield met locatie en andere individuele gegevens, tegenwoordig is dat veel moeilijker. Eerst leek dat geen gevolgen te hebben voor de manier waarop Keyboost in real time de posities bepaalt voor de wekelijkse rapportering. Maar blijkbaar heeft Google die wijziging in stappen doorgevoerd, want later bleken die gerapporteerde posities steeds minder overeen te komen met de werkelijke situatie. Intussen hebben we het probleem weggewerkt, waardoor de minder accurate rapporteringen van de afgelopen weken in de toekomst zullen worden bijgesteld.

    Lees meer…

    Als u ‘gewoon’ zoekt in Google, houdt de zoekmachine bij het aanbieden van zoekresultaten met een heleboel rekening, zeker als u ingelogd bent bij een Google-service zoals Gmail, Google+, Youtube: uw IP-adres, de zoekgeschiedenis van uw browser, uw locatie, enz. Door die ‘zoekresultaten op maat’ ontstaat vaak een verkeerd beeld van hoe goed – of slecht – een bepaalde website scoort in Google. Vroeger was het mogelijk om relatief eenvoudig zo anoniem mogelijk te surfen, dus zonder dat Google rekening hield met uw browsergeschiedenis, locatie of andere gegevens. Zo anoniem mogelijk surfen gebeurt in Firefox (via ‘Nieuw privé-venster’) of Chrome (via ‘Nieuw incognitovenster’). Lokale verschillen vanwege het IP-adres blijven natuurlijk mogelijk. Vroeger volstond het om in een privé-venster of incognitovenster naar een andere lokaliteit te gaan om de resultaten daarvan te raadplegen, bv. vanuit Nederland naar google.be, google.fr, google.de enz. In de nieuwe interface moet u daarbovenop via ‘Settings’ > ‘Search settings’ naar ‘Region settings’ gaan:

    Google interface 1 

    Daar kiest u het land waarvoor u de resultaten wilt zien (klik op ‘Show more’ om de volledige keuzemogelijkheden zichtbaar te maken). Als u bv. zelf in Nederland bent en de resultaten voor google.be wilt zien, kiest u ‘Belgium’. Omgekeerd, als u in België bent en u wilt de resultaten voor google.nl zien, kiest u ‘Netherlands’. Idem voor google.de, google.fr, google.co.uk, enz. Via een klik op ‘Save’ bewaart u de instellingen voor deze zoeksessie. Vergeet ook niet op het volgende scherm de taal te kiezen: ook die keuze heeft een invloed op de zoekresultaten.

    Google interface 2

    Lees minder…

We betreuren het als deze tijdelijk minder accurate wekelijkse rapporteringen u ongerust gemaakt hebben. Het is altijd een goed idee om, als er plotse dalingen optreden, zelf even te checken via Google of die inmiddels al grotendeels weggewerkt zijn. Als dat zo is, weet u meteen dat het om een tijdelijk serverprobleem gaat.

Toekomstige rapporteringen zullen positiebepalingen bevatten die beter overeenkomen met de realiteit. Tot Google opnieuw zonder voorafgaande communicatie de interface, het algoritme of achterliggende instellingen aanpast, maar daar zullen we dan ook wel binnen een redelijke termijn een oplossing voor vinden.

Het team van Keyboost & SEO Page Optimizer

 

--> Naar het nieuwsoverzicht

 



 

PrintVoeg toe aan uw favorietenVerstuur deze pagina naar een vriend(in)




"Overigens wilde ik graag laten weten dat ik zeer tevreden ben over de wijze waarop jullie op mijn toch wel lastige technische vragen reageren. Zeer professioneel en altijd met zeer goed resultaat.

Right on !!! "

Frans Wiggers

 

  
    
   
  
Privacy | Algemene voorwaarden | Gedragscodes | Sitemap
English | Nederlands | Français
©2003 @iPower N.V. Alle rechten voorbehouden
Alle prijzen vermeld in Euro (incl. 21% BTW)


Zoekmachine optimalisatie door Keyboost
Website ontwikkeling door Technologic
@iPower N.V.
Bisschoppenhoflaan 380
2100 Deurne, Belgium
Tel: +32(0)3-641.66.82
Fax: +32(0)3-641.66.89
E-mail: info@ipower.be
BTW/TVA: BE 862.692.858